شهید سیّد محمدعلی رحیمی

یادواره مجاهد فرهنگی بدون مرز

در سال ۱۳۹۴ اولین یادواره «مجاهد فرهنگی بدون مرز» همزمان با نوزدهمین سالگرد شهادت «شهید سیّد محمّدعلی رحیمی» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و از آن زمان تاکنون همه ساله در اسفندماه این یادواره با حضور شخصیت‌های برجسته فرهنگی ملی و بین‌المللی در حال برگزاری است که در این بخش مطالب پیرامون این برنامه قابل مشاهده است.

گزارش تصویری بیست‌ویکمین سالگرد شهادت شهید رحیمی ۱۳۹۶/۱۲/۴

گزارش تصویری بیست‌ویکمین سالگرد شهادت شهید رحیمی ۱۳۹۶/۱۲/۴

مراسم بیست‌ویکمین سالگرد شهادت سید محمدعلی رحیمی، شهید عرصه فرهنگی، در قالب «سومین یادواره مجاهد فرهنگی بدون مرز» جمعه ۴ اسفند ۹۶ در تالار سوره حوزه هنری تهران از ساعت ۱۵:۳۰ تا نماز مغرب و عشاء با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا فعالان فرهنگی و با سخنرانی استاد «علی‌اکبر رائفی‌پور» برگزار گردید.

سومین یادواره شهید رحیمی؛ چهارم اسفند ۹۶

سومین یادواره شهید رحیمی؛ چهارم اسفند ۹۶

مراسم بیست‌ویکمین سالگرد شهادت سید محمد علی رحیمی، شهید عرصه فرهنگی، در قالب «سومین یادواره مجاهد فرهنگی بدون مرز» جمعه ۴ اسفند ۹۶ در تالار سوره حوزه هنری تهران از ساعت 15:30 تا نماز مغرب و عشاء با سخنرانی استاد «علی‌اکبر رائفی‌پور» برگزار می‌شود.

گزارش تصویری بیستمین سالگرد شهادت شهید رحیمی

دلنوشته «خادمین شهید» از فعالیت مهد و اهدای بسته‌های فرهنگی در یادواره بیستمین سالگرد شهادت «شهید سیدمحمدعلی رحیمی»

مراسم دومین یادواره مجاهد فرهنگی بدون مرز (بیستمین سالگرد شهید سیدمحمدعلی رحیمی) روز چهارشنبه ۹۵/۱۲/۴ به همت خانواده و جمعی از خادمین شهید در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه تهران، با حضور پرشور جمع کثیری از مردم و خانواده‌های معزز شهدا (خصوصا تیپ فاطمیون و زینبیون) برگزار گردید. خادمین با اخلاص شهید فعالیت‌های ارزشمند بسیاری را مدت‌ها قبل از برگزاری یادواره متقبل شدند که گوشه‌ای از این فعالیت‌ها از زبان دو تن از خادمین در ادامه ذکر شده است: گزارش تهیه و اهدای بسته‌‌های فرهنگی در یادواره شهید رحیمی از زبان خادم ویژه امور هنری شهید بنظرم کار سختی نیامد، خیلی زود مسئولیتش را به عهده گرفتم، از اعتمادی که به من شده بود خوشحال بودم، همیشه دغدغه‌ام بود که هنرم برای کسی یا جایی استفاده شود که بتوانم راحت سرم را بالا بگیرم و بگویم این کار من است! خرید لوازم و مواد اولیه را شروع کردم، بطرز عجیبی حضور یک نیرو و انرژی را در کنارم احساس می‌کردم، من نبودم که انتخاب می‌کردم، هرجایی که می‌رفتم، تا متوجه می‌شدند خریدها برای شهید هست، حوصله و دقت و...

فایل صوتی سخنرانی آقای مهدوی نماینده خانواده شهدای زینبیون در دومین یادواره مجاهد فرهنگی بدون مرز؛ شهید رحیمی

مراسم دومین یادواره مجاهد فرهنگی بدون مرز (بیستمین سالگرد شهید سیدمحمدعلی رحیمی) روز چهارشنبه ۹۵/۱۲/۴ به همت خانواده و جمعی از خادمین شهید در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه تهران، با حضور پرشور جمع کثیری از مردم و خانواده‌های معزز شهدا (خصوصا تیپ فاطمیون و زینبیون) برگزار گردید. فایل صوتی بیانات جناب آقای مهدوی که به نمایندگی از خانواده‌های محترم شهدای زینبیون در این برنامه به سخنرانی پرداختند را در ادامه دریافت نمایید.

فایل صوتی سخنرانی دکتر حسن عباسی در دومین یادواره مجاهد فرهنگی بدون مرز؛ شهید رحیمی

مراسم دومین یادواره مجاهد فرهنگی بدون مرز (بیستمین سالگرد شهید سیدمحمدعلی رحیمی) روز چهارشنبه ۹۵/۱۲/۴ به همت خانواده و جمعی از خادمین شهید در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه تهران، با حضور پرشور جمع کثیری از مردم و خانواده‌های معزز شهدا (خصوصا تیپ فاطمیون و زینبیون) برگزار گردید. فایل صوتی سخنرانی دکتر عباسی را در این برنامه با دو کیفیت در ادامه دریافت نمایید.

صفحه 1 از 3 1 2 3

هدیه رهبر معظم انقلاب

قرآن اهدایی رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید ر رحیمی
تصویر قرآن اهدایی رهبر معظم انقلاب
در دیدار با خانواده شهید سیدمحمدعلی رحیمی
در تاریخ ۱۳۷۵/۱۲/۶